תכונות של רשומות אנשי יזמים בודדים

מחוקקים אחריות בכל שנה יותר ויותר להטיל על יזמים. על פי קוד העבודה החדש, את מעמדו המשפטי של המעסיק – יזם פרטי הרבה יותר קרוב למעמד המשפטי של המעסיק – ארגון ולא למעמד של המעסיק – אדם טבעי, לא איש עסקים. קודם כל, יזמים פרטיים, כמו גם הארגון חייב לשמור על תעסוקה רשומות של עובדים לרשומות כוח אדם של עובדים. על פי אמנות. 309 קוד העבודה של המעסיק – אדם טבעי, להיות יזם יחיד ינהל רשומות תעסוקה עבור כל עובד, כדי הוקם על ידי קוד העבודה מעשים נורמטיביים אחרים המשפטי של הפדרציה הרוסית. סעיף 303 של קוד העבודה קובע כי המעסיק – אדם טבע מחויבת להוציא חוזה העסקה עם העובד בכתב. על ידי סעיף 68 – שכירת צו (צו) של המעסיק, שהונפקו על בסיס של חוזה העבודה. העדר כל מסמך חוקי שהוקם עבודה אחידה (, איוש הזמנות, גרפיקה, חגים, כרטיסים אישיים, וכו ') יכול להוביל לעונש מינהלי תחת אמנות.

5.27 של הקוד ניהול. מעסיקים יכולים להיות קנס בין 500 $ ו -5,000 רובל, או להשעות לתקופה של עד 90 ימים. מאז 2007. מעבידים חייבים לספק בדיקה מס של מידע הרישום על המספר הממוצע של עובדים. ראוי להזכיר דמי הביטוח פנסיה דיווח מס. יזמים רבים מאמינים כי אם הם לא מבצעים פעולות, ולא צריך לשלם מסים, אגרות ודמי אינם נדרשים לדווח מבנה הפיקוח. עם זאת, לא כל כך. ממועד רישום מדינה ולעשות שיא זה יזם EGRIP הפרט מחויב לשלם פרמיות לקרן פנסיה על בסיס רבעוני ולספק לרישום המס Meta IFTS הצהרה.

אנשי עסקים להעביר תקציב של קרן הפנסיה תשלום קבוע, אשר מחושב על בסיס העלות השנה ביטוח. בשנת 2009, זה שווה 7274 רובל 40 קופיקות (RF החלטת ממשלת 2008/10/27 ? 799). לפיכך, התשלום החודשי שווה 606.2 רובל (7274.4 / 12 מו.). מתוכם, שני שלישים של היזם יש להעביר את התשלום בחלק נפרד של הביטוח הפנסיוני החלק השלישי – השני התשלום לחלק מימנה.