לעשות כסף באינטרנט

אתרים רבים מלאים סיסמאות אטרקטיבי: "העבודה Superpribylnaya באינטרנט", "Im באינטרנט", "להרוויח מיליון על הפירמידות", "תיאוריה של ששת ארנקים בפעולה" ועוד דברים מסוג זה. במאמר זה, מתאר את הדרכים שבהן אתה לא מרוויח כמו שצריך, אם לא deneg.I אני ממליצה לך אפילו לא probyvat הם מרוויחים כמו שאתה מרוויח הוא גם לא בשבילך, כך שאין טעם לבזבז זמן יקר שלך האנרגיה העצבנית ונפשית להעשיר את זריקת הונאה שונים. מערכות של מערכות ההייפ hype או מקוצר – ATS שירותי עוסקת בפרסום באמצעות באתרים של המפרסמים להציג אותם הגולשים (המשתמשים במערכת), אשר מוענקות נקודות הגולשים ו / או בונוסים, אז מה שיכול למכור את המערכת או בשוק המשני. 1000 מחיר ממוצע של הלוואות $ 1. זמין גם לגולשים היכולת למשוך חברים חדשים מפרסמים, ולאחר מכן לקבל אחוז הרוויחו נקודות והם לקחו הזמנות הפרסום. בממוצע, 10:00 פרך = 1 $ (וכסף לא תמיד משתלם) הודעה ספונסרים ספונסרים חייב עצמו הלידה של דואר זבל. חברי פרסום הודעות כבר לא zainteresuesh להגיע בדואר אלקטרוני. מסרים אלה הם פשוט התעלמו שנפתחה בסתיו 'פריטים שנמחקו' תיקייה.

וברוב המקרים, התכתבות זו אינה חלה על הקורא, התיישב על מסנני דואר זבל, אשר נמצאים כיום בשימוש נפוץ. הנה כזה כאן את המוניטין של דואר זבל יהיה להשיג את האפקט ההפוך, מהמתוכנן למפרסם, במובן זה במקום המשתמש מודה מסתכן מפרסם כדי לקבל את המלעיזים הקהל. שירות הדואר בתשלום ממוצע של אחוז וחצי לכל דוא"ל, מעבר נוסף שצוין ההתייחסות שלה. יצוין כי גם מכתבים לא יכול להגיע לתיבת הדואר שלך, ומאוחסנים לחשבון שלך ב חסות הדואר. יש החסות העיקריים של תוכניות הפניה ותכונות אחרות שיכולות להגדיל את ההכנסות המשתמש במשך כמה אחוזים.

מג'יק ארנק למען האמת גירושין lyubileley freebies וכסף קל. מוצע להעביר סכום מסוים של כסף בארנק, לאחר הכסף לכאורה בתמורה להכפיל או לשלש את הסכום. באופן טבעי הכסף לא הוחזר, כי "doublers wmz" אין ולא יכולה להיות. שערי חליפין מוצע לשנות את WebMoney מחליף הרוסית Egold ב E-1 זהב = 0.97 WMZ. לאחר מכן, לשנות את E-Gold כדי WebMoney על מחליף זר, שיעור 1 WMZ E-Gold 1.07 =. ו – להרוויח באופן כזה הוא פשוט על ידי שינוי מטבע מאחד לשני. אבל שערי החליפין זהים בכל מקום, wmz יקר יותר E-Gold. הונאה היא אפילו לא כי אתה משנה הכסף ולא על פי שער החליפין כפי שהוא נכתב, אבל העובדה המשרד המט"ח פשוט לא vozvrvschaet כסף בכל מטבע. עבודה על סדרה של הטקסט מציעים לך עבודה עם משכורת טובה למדי על תדפיס של הטקסט. רוב תיאור, מחירים, וכן snosochka קטן נמוך כי על מנת להתחיל העבודה צריכה להעביר את הסכום שנקבע הארנק. כמובן שאף אחד לא כל עבודה לאחר העברת הכסף לא ייתן six ארנקים בדרך כלל זה הוא מאמר גדול על מה עתיד מאושר ומאובטח בשבילך יכול להיות, ואז מציע לשלוח סכום מסוים עבור כל תיק מסוים, ולאחר מכן להסיר מהטקסט של אחד מהם על ידי החדרת במקומה. ואז גם כל דואר זבל, וסותם את פורומים, לוחות מודעות. ועוד בהמשך, תחת המוצע ארנקים ביטוי obsolyutno מטורף כמו "אם אתה מעתיק טקסט, החלפת הארנק שלך, לא לשלוח כסף ארנקים הציע, מנהלי הרשת WebMoney ייחסמו" כמובן שזה שטויות, החשבון שלך עלול להיחסם, להיפך, אם מאמר זה יופיע בתיק שלך יש לא רואה בזה הונאה, ודוחן כביכול לשלוח כסף. אבל קודם כל משחקי פירמידה אסורים! שנית, כגון הודעה באינטרנט העומס רב, כולל פורומים, חרף העובדה כי אלה ארנקים '6 'לשבור את הכללים של כל פורום. ושלישית – אין להציע בתמורה, למעט כמו נייר העתקה, ופשוט להעמיס על האינטרנט, על מה המאמר אינו אמת, הוא על פי רוב, ומוכיח כי זו הונאה.